اصول طراحی کابینت آشپزخانه

آشپزخانه یک رکن مهم و تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آید و تاثیر زیادی بر روی زیبایی وجذابیت خانه دارد بنابراین لازم است که به زیبایی این بخش توجه ویژه ایی شودتا تاثیر ان را بر روی کل فضای خانه احساس کنید .

یکی ازمهم ترین قسمت هایی که در آشپزخانه وجود دارد کابینت های آشپزخانه هستند که گزینش کابینت ها می تواند سبک آشپزخانه را تعیین کند که بنا بر سلیقه می توان مدل های مختلف کابینت را انتخاب کرد .

تفاوتی که بین سبک های مدرن و کلاسیک در کابینت وجود دارد مربوط به طراحی کابینت می شود  که در کابینت هایی که از سبک مدرن در آن ها استفاده می شود  دارای طراحی ساده ای هستند که  جزئیات کمی در آن قابل مشاهده است اما در کابینت هایی که از سبک کلاسیک پیروی میکنند کابینت هایی هستند که بر روی آن ها کنده کاری وجود دارد  و برخلاف سبک مدرن که ساده هستند ، سبک کلاسیک اصلا ساده نیست و این کنده کاری ها و کار هایی که بر روی چوب شده است به زیبایی آن اضافه می کند .

درب چوبی اصفهان

 

برای طراحی کابینت آشپزخانه ی مدرن از چوب استفاده می شود که این چوب می تواند ام دی اف باشد یا از نوع چوب طبیعی ک البته انتخاب چوب طبیعی بسیار در کار طراحی زیبا  است اما هزینه ی طراحی کابینت با چوب طبیعی گران تمام می شود .

متداول ترین نوع چوبی که برای ساخت کابینت به کار می رود از جنس ام دی اف است که با توجه به اینکه رنگ بندی ام دی اف طبف گسترده ایی را شامل می شود و در مدل های مختلفی وجود دارد امکان انتخاب برای خریدار زیاد است .

می توان رنگ های مختلف ام دی اف و مدل های متفاوت آن را با توجه به طراحی کلی آشپزخانه و رنگ بندی کلی فضای خانه و با توجه به سلیقه انتخاب کرد .

درب چوبی اصفهان

این روز ها در اکثر شهرها ، فروشگاه های متفاوت و متنوعی وجود دارد که در زمینه ی دکوراسیون داخلی  انواع خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهند .

در شهر اصفهان هم فروشگاه های زیادی در حال فعالیت هستند که انواع خدمات مانند کابینت سازی ، درب چوبی اصفهان و … را با توجه به سلیقه ی مشتری و اصول کلی کار دکوراسیون داخلی انجام میدهند .

رنگ هایی که برای طراحی کابینت آشپزخانه به کار می رود اصولا رنگ های سرد است مانند رنگ های سفید ، خاکستری  و … که استفاده ی این رنگ ها در طراحی آشپزخانه آرامش بخش است  ،  می توان از ترکیب رنگ های بیشماری برای رنگ کابینت ها استفاده کرد .

دستگیره هایی که برای کابینت های مدرن استفاده می شود اصولا باید دستگیره هایی بلند و فلزی باشد تا جلوه ی زیادی به کابینت ها دهد .

درب چوبی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *