افزایش ارزش خانه

سه فضایی که اگر می خواهید ارزش خانه خود را افزایش دهید باید به آنها توجه کنید

خرید خانه، اقامت برای مدتی در آن و سپس فروش مجدد آن یکی از رایج ترین کارهایی است که شما انجام می دهید.زمانی که قصد فروش خانه خود را دارید ،معمولاً بهترین زمان برای اجرای برخی از تعمیرات یا بهبودهایی است که در نهایت ارزش خانه را افزایش میدهد و قیمت آن را بسیار بیشتر از قیمت خرید می کند.اما شما باید در بخش هایی از خانه سرمایه گذاری کنید که ارزش آن را داشته باشد.در این مقاله مهم ترین قسمت های خانه را که باید هنگام بازسازی خانه به آنها توجه کنید، ارائه می کنیم.بازسازی این قسمت ها باعث افزایش ارزش خانه شما میشود.

آشپزخانه

بسیاری از صاحبان خانه و سازندگان، آشپزخانه را قلب خانه می دانند.ما واقعاً نمی‌توانیم آنها را سرزنش کنیم، به خصوص که ما هر روز زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم و وعده‌هایی را تهیه می‌کنیم که به عنوان منبع انرژی ما برای بقیه روز عمل می‌کنند.به همین دلیل، واقعاً باید مطمئن شویم که می توانیم در آشپزخانه به خوبی عمل کنیم.

وسایلی که در آشپزخانه نصب می‌شوند ،باید مدرن ساخته شوند، نه تنها برای هماهنگی با زمان، بلکه برای کمک به ارتقای کارایی در خانه.همانطور که بسیاری از ما می دانیم، بسیاری از ماشین‌های آشپزخانه مدرن بسیار کارآمدتر هستند و در مقایسه با ماشین‌های قدیمی‌تر، فقط مقدار کمتری برق یا سوخت مصرف می‌کنند.

سه فضایی که اگر می خواهید ارزش خانه خود را افزایش دهید باید به آنها توجه کنید

به عنوان قلب خانه و یکی از اولین فضاهایی که خریداران به آن توجه می کنند، مهم است که فضای آشپزخانه را به روز کنید.این مقرون به صرفه ترین بازسازی در لیست نیست.هزینه های بازسازی آشپزخانه می تواند بسیار متفاوت باشد.اما توجه داشته باشید که نیازی نیست هزینه زیادی کنید.شما می توانید با رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه ، تعویض میز کار و افزودن دستگیره های جدید به کابینت ها و کشوها، با هزینه نسبتاً کم ظاهری کاملا جدید به دست آورید.

چمن

وقتی در مورد خانه صحبت می کنیم، بسیاری از مردم اهمیت چمن را درک نمی کنند.اما کارشناسان می‌گویند که مراقبت از چمن، به‌ویژه چمن جلوی خانه، تاثیر زیادی برای افزایش قیمت فروش خانه دارد و فهمیدن دلیل آن چندان دشوار نیست.

خریدار اغلب می تواند از وضعیت چمن پیش بینی کند که چه چیزی در داخل خانه خواهد بود.اگر به خوبی از آن مراقبت شود، خریدار بالقوه ممکن است فکر کند که فضای داخلی به همان اندازه زیبا خواهد بود، اگر بهتر نباشد.اما اگر نامرتب باشد، خریدار ممکن است فکر دیگری داشته باشد، مگر اینکه در کار تصاحب املاک فرسوده باشد.بهبود ظاهر و مراقبت از چمن واقعا کار سختی نیست و خودتان میتوانید آن را براحتی انجام دهید.

مراقبت از چمن

حمام

وقتی در مورد بازسازی خانه صحبت می کنیم، به ندرت از «آشپزخانه» به تنهایی نام برده می شود.معمولاً در کنار آن از «حمام» صحبت می‌شود.بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که مراقبت از حمام به اندازه اطمینان از به روز بودن آشپزخانه مهم است و فهمیدن دلیل آن بسیار آسان است.

از قبل تصمیم بگیرید که چه تعداد حمام را ترجیح می دهید.خانه های قدیمی ممکن است فقط یک حمام داشته باشند و خریداران اغلب به دنبال راه هایی برای اضافه کردن حمام دیگری هستند.

اندازه و سبک حمام نیز مهم است.آیا وان یا دوش یا هر دو را می خواهید؟در مورد افرادی (از جمله مهمانان) که از حمام استفاده خواهند کرد، فکر کنید و با در نظر گرفتن این موارد ایده واضح تری از اندازه و سبک حمام که برای خانواده شما بهترین کارایی را دارد ، خواهید داشت.

اگر صاحبخانه بتواند از فضای موجود در خانه برای اضافه کردن یک نیم حمام استفاده کند، می تواند انتظار داشته باشد که این پروژه هزینه زیادی به همراه داشته باشد.مشخص شده است که یک نیم حمام ارزش ملک را بیش از 10٪ و یک حمام کامل تا حدود 20٪ افزایش می دهد.این لزوماً مقرون به صرفه ترین پروژه نوسازی نیست، اما کارشناسان توافق دارند که فرد می تواند تا 60٪ از هزینه را زمان فروش خانه جبران کند.

بازسازی حمام

خبر خوب این است که راه هایی برای کاهش هزینه های کلی وجود دارد و در عین حال فضا را برای خریداران بالقوه جذاب می کند.یکی از راه‌هایی که افراد می‌توانند در هزینه بازسازی حمام صرفه‌جویی کنند، خرید مجموعه‌ای از وسایل به جای خرید تکی، به‌ویژه در زمان فروش فصلی است.

سخن نهایی

روش‌های مختلفی برای افزایش ارزش به خانه وجود دارد، اما گزینه‌های موجود در این مقاله یک راهنمای کلی خوب برای شروع، هستند.مهم نیست که کدام بازسازی مورد نیاز است، برای صاحب خانه این مهم است که جدول زمانی و بودجه خود را به دقت مدیریت کند تا مطمئن شود که سود خود را به حداکثر می رساند.بهتر کردن خانه همیشه نیاز به تعمیرات اساسی ندارد.گاهی اوقات، شما فقط باید مهمترین مواردی را که باید روی آنها تمرکز کنید ، شناسایی کنید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *