ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار خانه

ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار خانه

یکی از بهترین راه ها برای طراحی تقویت سبک اتاق نشیمن، تزیین دیوار است. گاهی اوقات، برای زنده کردن گوشه ی تاریک یا کسل کننده یک اتاق، فقط چند قطعه از کارهای هنری با رنگ روشن لازم است. در این مقاله به ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار خانه اشاره می کینم، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

تزیین دیوارهای اتاق نشیمن

1-هنر چاپ سه تایی : قطعه ای هنری است که در سه صفحه نمایش داده می شود. برای تاثیر بیشتر در اتاق نشیمن می توانید از سه قاب چاب کنار هم، روی دیوار استفاده کنید. با استفاده از این طراحی می توانید ظاهری گرم و مدرن به اتاق نشمین خود بدهید.

2- تصویر زمینه در قاب عکس : یکی از روش های ارزان قیمت برای طراحی دیوار، استفاده از قاب عکس به عنوان یک وسیله تزیینی بر روی دیوار است. برای اینکار فقط به نوار، کاغذ دیواری و یک قاب احتیاج دارید. اگر یک قاب عکس قدیمی و غیر قابل استفاده دارید می توانید با افزودن کاغذ دیواری مناسب دوباره آن را احیا کنید و از آن برای تزیین دیوار خانه استفاده کنید.

ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار خانه

3- تایپوگرافی در قاب های چوبی : در تایپوگرافی می توانید کلمات دلخواه خود را در بخش های قاب بندی شده قرار دهید. این کلمات می توانند نقل قول ها و خطوط مورد علاقه شما از نویسندگان، نمایش های تلویزیونی، مشاهیر و … باشند. بسته به ظاهری که قصد دارید به آن دست یابید، می توانید رنگ یا سیاه و سفید را انتخاب کنید.

4- دیوار نقاشی شده با رنگ آب : از حرکات قلم موی نرم و رنگ های ترکیبی استفاده کنید تا جلوه ای از آبرنگ بدست آورید. اگر تمایل به رنگ آمیزی دیوار ندارید، می توانید از کاغذ دیواری چاپ شده استفاده کنید.

5- آویز صفحه های سرامیکی : صفحات سرامیکی قطعه ای است که فرهنگ را به خانه شما اضافه می کند. شما می توانید رنگ آمیزی سرامیک را مطابق با طرح دلخواه خود انتخاب کنید. نقش های گل روی بشقاب حال و هوایی رمانتیک و بازیگوش به اتاق می بخشد، همچنین به دیوار خالی شما حس جذابی می دهد.

6- آینه معلق : یکی از ساده ترین راه های افزودن زیبایی به یک دیوار خالی، آویز کردن آینه بزرگ به دیوار است. آینه ها قدرت گرفتن نور و گسترش فضا را دارند و باعث می شوند اتاق احساس آرامش و بزرگی کند، همچنین می تواند باعث ایجاد فضای مدرن و آرامی در اتاق شود. با استفاده از این قطعه هنری می توانید در فضای کوچک، احساس بزرگتر و درخشان تری ایجاد کنید.

7- نقاشی رنگارنگ کاکتوس :  برای طراحی دیوار می توانید از نقاشی رنگارنگ کاکتوس استفاده کنید. این طرح، رنگ اتاق را روشن می کند، به ویژه برای اتاق های رنگی خنثی تاثیر گذار است. نقاشی رنگارنگ کاکتوس یک قطعه هنری ساده و درخشان است که به دلیل رنگ روشن در دیوار خودنمایی می کند. رنگ سبز برای گیاه کاکتوس و صورتی برای غروب آفتاب کویر مکمل یکدیگر هستند. این تابلو همچنین دارای رنگ های روشن دیگری مانند بنفش، زرد، سرخابی و … است که باعث ایجاد احساس خاصی از روشنایی در اتاق می شود.ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار خانه

8- گیاهان تحت فشار در قاب های سفارشی : برای بسیاری از افراد، گیاهان می توانند خاطرات و یک ارتباط عاطفی قوی را تداعی کند. شاید یک گل در یک دسته گل ویژه از عزیزانتون داشته باشید و یا مجموعه ای از برگ ها هنگام پیاده روی به یاد ماندنی در پارک جمع کرده باشید. مانند هر یادگاری ارزشمند دیگر، این شاخ و برگ ها می توانند به عنوان یک موضوع عالی برای یک پروژه قاب سازی سفارشی دست ساز استفاده شود.

9-استفاده از قفسه کتاب برای تزیین دیوار : قفسه می تواند به عنوان فضای ذخیره سازی کتاب شما عمل کند و در عین حال زندگی را به دیوار خالی اتاق نشیمن ببخشد. قفسه های ساده نصب کنید و چند کتاب مورد علاقه خود را داخل آن قرار دهید، همچنین می توانید چند لوازم جانبی یا گیاه به قفسه های خود اضافه کنید تا ظاهری مدرن پیدا کند. اطمینان حاصل کنید که رنگ قفسه کاملا با دیوارهای اتاق شما مطابقت دارد.

10-یک دیوار گالری گسترده : یک دیوار گالری گسترده فضای دیوار خالی را دوباره زنده می کند. قطعات گالری خود را به شکلی مرتب و منظم کنید که اتاق نشیمن و وسایل اتاق شما را تکمیل کند. شما می توانید دیوار خود را به دو قسمت، یک قسمت برای قطعات کوچک هنری و قسمت دیگر برای نقاشی های بزرگتر تقسیم کنید.

11- طراحی مربع الگو : این نوع طرح را می توانید در هر اتاق، حتی در حمام نیز استفاده کنید. از آنجا که آنها برجسته هستند می توانید طرح های مختلفی را ایجاد کنید. زیبایی این قطعه بی نظیر است و آن را به گزینه ای مناسب برای دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن تبدیل کرده است.

ایده های خلاقانه برای تزیین دیوار خانه

در این مقاله تنها به چند ایده خلاقانه برای طراحی دیوار اشاره شده است، شما می توانید با ایده پردازی های مختلف خود شکل تازه تری به دیوار خانه خود دهید.

دیوارکوب، یکی از روش هایی است که امروزه برای زیباسازی دیوارها از آن استفاده می شود. در دیوارکوب اصفهان، تنوع در انتخاب دیوارکوب زیاد است و در مدل های مختلف و رنگبندی متفاوت وجود دارد. برای اطلاع از قیمت دیوارکوب در اصفهان کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *