جدیدترین طرح کابینت برای آشپزخانه های کوچک

جدیدترین طرح کابینت برای آشپزخانه های کوچک

جدیدترین طرح کابینت برای آشپزخانه های کوچک

تعداد زیادی از کابینت های آشپزخانه با متنوع ترین ابعاد وجود دارد که همه آنها برای حل مشکلات مختلف آشپزخانه همانند کمبود فضا، از ارگونومی و وضوح تا فضای ذخیره سازی طراحی شده اند. اگر تجارت تخصصی دارای یک مغازه نجاری است حتی می توانید یک راه حل کاملاً فردی برای برنامه ریزی آشپزخانه خود تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با جدیدترین طرح کابینت ها برای آشپزخانه های کوچک آشنا‌ کنیم.

1- کابینت های پایه

اندازه واحدهای پایه در آشپزخانه البته براساس ارتفاع میز کار است. به همین دلیل تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه پایه های با ارتفاع مختلف را نیز ارائه می دهند. کابینت های پایه به گونه ای طراحی شده اند که در صورت ایجاد کشش کامل، از نظر اقتصادی بهینه باشند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهند و مناسب آشپزخانه های کوچک است. کشوها (کشوهایی که در کمد پنهان شده اند) از زانو زدن روی زمین برای دسترسی به محتویات کمد جلوگیری می کنند. با کشیدن کامل، شما بلافاصله یک نمای کلی از ظروف ذخیره شده خود دارید و می توانید به صورت هدفمند به آنها دسترسی پیدا کنید. این کار در آشپزخانه را بسیار راحت تر می کند و پشت شما راحت است. اگر از سیستم های مختلف سازماندهی و بخش های داخلی برای مرتب نگه داشتن ابزار آشپزخانه خود استفاده کنید، می توانید زندگی خود را حتی ساده تر کنید.

2- کابینت های بلند

وقتی نوبت به کابینت های بلند می رسد، بیش از اندازه کافی راه حل های فضای ذخیره سازی هوشمندانه وجود دارد که حتی منطقی ارگونومیک نیز دارد و برای آشپزخانه های کوچک بسیار راضی کننده است. بیرون کشیدن جلو بدین معنی است که چیزهایی که در کابینت قرار داده اید به راحتی در کابینت داروخانه قابل دسترسی هستند. به عنوان یک جایگزین برای کابینت کلاسیک داروخانه، کابینت بلند با کشوهای جداگانه نیز وجود دارد. با استفاده از این گزینه شما مجبور نیستید تمام محتوای کابینت را جابجا کنید، فقط باید سطح مربوط به خود را حرکت دهید. از کابینت بلند می توان به عنوان کابینت تجهیزات نیز استفاده کرد.

3- کابینت دیواری

قبل از انتخاب کابینت های دیواری خود باید در مورد موارد زیر مطلع باشید: ارتفاع کابینت های دیواری چقدر است؟ چه چیزی می خواهم در آن ذخیره کنم؟ در حالت ایده آل، هیچ چیز سنگینی مانند ظروف و غیره در کمدهای دیواری ذخیره نمی شود. کابینت های دیواری با درهای کشویی یک گزینه جایگزین است. با وجود درهای کشویی باید توجه داشته باشید که فقط بخشی از مطالب کابینت قابل دسترسی است.

4- کابینت های گوشه ای

در هر آشپزخانه ای که به شکل L یا U طراحی شده باشد، گوشه هایی وجود دارد که بدون استفاده از راه حل های خوب استفاده نشده باقی می مانند. برای جلوگیری از به اصطلاح “گوشه های مرده” و استفاده بهینه از هر سانتی متر فضای ذخیره سازی در آشپزخانه های کوچک، می توانید از این طرح استفاده کنید. داشتن فضای ذخیره سازی کافی در آشپزخانه ارزش زیادی دارد. مخصوصاً در آشپزخانه های کوچک باید از هر گوشه ای برای دور نگه داشتن همه لوازم آشپزخانه استفاده شود.

جدیدترین طرح کابینت برای آشپزخانه های کوچک

5- کابینت آشپزخانه شیشه ای

کابینت تک ردیفه یکی از بهترین روش ها برای طراحی آشپزخانه کوچک است. به نظر نمی رسد خطوط ساده کابینت های آشپزخانه شیشه ای، آشپزخانه کوچک را بیش از حد شلوغ کند. تخته های دانه ای چوبی با بافت کیفیت کابینت ها را بهبود می بخشد و نکات برجسته طراحی زیادی نیز در پی زیبایی وجود دارد.  خطوط کلی کابینت های آشپزخانه شیشه ای زیبا و ساده هستند و استفاده از صفحات بزرگ سفید باعث شفافیت فضا می شود. میزهای کار تیره و صفحات درب سفید خالص و محفوظ هستند.  منطقه غذاخوری و منطقه آشپزی یکپارچه هستند و فضا را گسترش می دهند. برای اینکه بتوانید کابینت های مناسب آشپزخانه خود را پیدا کنید، توصیه می کنیم مراحل معمول کار را طی کنید. علاوه بر این، مشاوره یک متخصص آشپزخانه هرگز اشتباه نیست، او ممکن است بتواند یک راه حل کاملا جدید برای کابینت به شما نشان دهد که کاملاً در آشپزخانه شما جای می گیرد. کابینت آشپزخانه اصفهان مطمئنا در این راه می تواند به شما کمک بسیاری کند و مشاوره عالی برای آشپزخانه شما هست، پس با کابینت اصفهان بهترین ها را تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *