کفپوش

چگونگی نگهداری از کفپوش سه بعدی

کفپوش ها از مهم ترین قسمت خانه به حساب می آیند که بخش عظیمی از دکوراسیون را به خود اختصاص میدهند. کفپوش سه بعدی یا اپوکسی که از زیباترین نوع کفپوش هاست برای جذابیت بیشتر نیاز به نگهداری دارد .در مقالات قبلی نوع انتخاب و … را در مورد انواع کفپوش اپوکسی بیان کردیم. اما در این مطلب قصد داریم نحوه نگهداری از آنها را به شما آموزش دهیم تا بتوانید طول عمر مفید کفپوش را افزایش دهید.با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

برای سفارش کمد دیواری اصفهان کلیک کنید.

مقاومت کفپوش ها:

همانطور که میدانید کفپوش های سه بعدی فاقد هرگونه درز می باشد بنابرای کاملا عایق و غیر قابل نفوذ است. همچنین کفپوش های سه بعدی به دلیل رزین به کار رفته در آنها در مقابل مواد شوینده ، سفبد کننده و اسید ها مقاوم هستند بنابراین به راحتی در هر مکانی حتی صنعتی میتوان از آن استفاده کرد. کفپوش های سه بعدی حدود 15 سال عمر مفید دارند و میتوانید با خیال راحت از انها استفاده کنید.

کفپوش های اپوکسی جزء با دوام ترین کفپوش هاست و به دلیل خاصیت مکانیکی که دارد امکان رشد باکتری و هر گونه آلودگی را ندارد. به همین دلیل از این کفپوش ها برای کارگاه و انبار کارخانه و … نیز استفاده میشود.

نظافت کفپوش :

این نوع کفپوش ها به دلیل عایق و مقاوم بودن معمولا خیلی کم نیاز به تعمیر دارند ونگهداری از آنها کار ساده ایست . به هرحال برای نگهداری از آنها باید نکاتی رعایت شود که در ادامه تعدادی از آنها را بیان میکنیم.

شستشو:

اگه از کفپوش اپوکسی در محل صنعتی استفاده شده است سعی کنید قبل از تردد ماشین های سنگین گرد و غبار را با یک تی بزداید. و برای شستشو چه در خانه و چه محل صنعتی سعی کنید از مواد شوینده استفاده نکنید و تنها با آب گرم آنها را بشوید. حتی توصیه شده است در صورت لزوم آن ها را بشوید و فقط قسمتی که کثیف شده است. بیخودی آنها را نشوید.

برای اطلاع از قیمت درب چوبی اصفهان کلیک کنید.

هزینه کفپوش سه بعدی:

هزینه نگهداری در این نوع کفپوش ها بسیار پایین است به دلیل اینکه این کفپوش ها در مقابل حرارت ، ضربه و خط و خش مقاوم هستند و همچنین برای نظافت نیاز به مواد خاصی ندارند. اما در صورت برخورد محکم شیئ نوک تیز ممکن است کفپوش خراب شود واگر ضربه به قدر محکم باشد که طرح کفپوش با مشکل مواجه شود. کفپوش دیگر قابل تعمبر نیست و باید تعویض شود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *