دیوارکوب اصفهان

چیدمان وسایل خانه

این روزها خانه ها پر از وسایل مختلف هستند از لوازم ضروری همچون میز تلویزیون در اصفهان گرفته تا لوازم دکوری و تزئینی. اما اینکه این لوازم زیبایی خود را نشان دهند و خانه را نیز زیبا کنند بسیار مهم است.  مهم نیست وسایلی که می خرید حتما گران قیمت باشند همین که بتوانید چیدمان آنها را به گونه ای انجام دهید که تمام وسایل با هم ست شوند و جلب توجه کنند کافی است.  شاید فکر کنید که چیدمان این وسایل نیاز به قوانین خاصی دارد اما اینگونه نیست تزیین و دکور خانه نیاز به کمی خلاقیت دارد که هر کسی با سلیقه خود می توانند خانه را زیبا و دلنشین کند.  ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از نکات را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید خانه خود را به بهترین نحو چیدمان کنید.

جنس وسایل:

یکی از نکات کلی که باید آن را در نظر گرفت جنس وسایل بزرگ در خانه میباشد وسایلی همچون مبل ، میز،دراور اصفهان و….

به این صورت که وسایل باید همگی از یک نوع جنس باشند مثلا از جنس چوب ،فلز، پارچه ای و غیره.به این صورت که باید سبک خانه یکنواخت باشد نه اینکه قسمتی از وسایل سنتی باشند قسمتی مدرن کلاسیک. معمولا آشپزخانه خانه ها با سالن خانه در یک قسمت قرار می گیرند بنابراین باید با توجه به محیط آشپزخانه و یا سالن وسایل را ست کرد

به این صورت که اگر قصد دارید آشپزخانه را با کابینت های کلاسیک بپوشانید بهتر است قسمت چیدمان سالن به صورت مدرن کلاسیک باشد نه سنتی.

میز تلویزیون در اصفهان

رنگ وسایل:

رنگ وسایل از جمله موارد مهم در طراحی دکوراسیون خانه میباشد. رنگ وسایل را باید به گونه ای انتخاب کنید که با یکدیگر تناسب داشته باشند نه اینکه تمام خانه یک رنگ شود بلکه گاهی تضاد بین رنگ ها زیبایی خاصی به خانه می بخشد.  در ابتدا بهتر است یک رنگ را به عنوان رنگ کلی انتخاب کنید و وسایلی همچون مبل‌ها را به آن رنگ خریداری کنید. سپس وسایلی همچون پرده فرش و دیگر لوازم تزیین را با آن رنگ ست کنید یعنی رنگی قرار دهید که با آنها همخوانی داشته باشد.

چیدمان وسایل:

چیدمان وسایل بسیار اهمیت دارد اما اکثراً فکر می کنند که باید وسایل همیشه مرتب و در کنار هم قرار بگیرد اما اینگونه نیست همیشه قرار نیست که وسایل دور تا دور و دیوار را بپوشاند و در وسط منزل خالی باشد گاهی وسایل را به صورت پخش بچینید شاید در نگاه اول به هم ریخته و نامنظم به نظر می رسد اما زیبایی خاصی به منزل می بخشد مثلا می توانید به جای استفاده از میز تلویزیون در اصفهان ، تلویزیون خود را به دیوار بزنید و دور آن را تزئین کنید.

در مورد چیدمان و دکوراسیون خانه مطالب بسیاری وجود دارد اما شما عزیزان می توانید با کمی خلاقیت و سلیقه خانه خود را به بهترین نحو دکور کنید.  امیدواریم که با ارائه این مطلب به شما کمک کرده باشیم. شما عزیزان می توانید برای سفارش و ساخت لوازم چوبی و ام دی اف در خانه به سایت ما مراجعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *